Strona Główna

 

  Forum

 

  Nasz serwer

 

  WYNIKI

 

  Kontakt

 

DOWNLOAD

 

  PORADNIK

 

NASZE DZIEWCZYNKI

 

-ZAKONMARII-

Chcesz zagrac sparing z nami?napisz na forum

-Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan--Enemy Territory Clan-

 
 
 

Subclubing

Party Muza

 

REKRUTACJA OFF

 

!Sprawdz swoj reflex i trenuj w wolnej chwili.kliknij !

Witamy w świecie Wolfenstein Enemy Territory - najnowszej z gier osadzonej w czasach II Wojny Światowej. Enemy Terrtitory jest to rodzaj kontynuacji przeboju jakim był Return To Castle Wolfenstein. Gra ta oparta na enginie Quake'a 3 daje wiele ciekawych możliwości jakich dotąd nigdzie wcześniej nie było. Wielu graczy może zmagać się na serwerach nie tylko jako najlepsi strzelcy lecz także Inżynierowie, Medycy czy Szpiedzy. Gra jest naprawde ciekawa i wymaga od graczy myślenia i głębszej analizy niż w zwykłych shooterach.


Podstawą jest instalacja - grę można ściągnąć za darmo z Internetu co jest naprawdę świetnym podarunkiem od Programistów dla nas Graczy. 260 MB plik .exe + 3 MB patch i możemy się rozkoszować naprawde świetną grą. Samoinstalujący się plik wymaga jednak spełnienia pewnych wymagań sprzętowych
 

 

  • Microsoft Windows 98/ME/2000/XP

  • w 100% kompatybilny z Windows 98/ME/2000/XP system

  • procesor minimum Intel III 600Mhz lub ekwiwalent AMD

  • min 128MB pamięci RAM

  • min 32MB karta pamięci w pełni obsługująca OpenGL

  • 271MB wolnego miejsca na dysku dla plików gry

  • 500MB wolnego miejsca na dysku dla plików zamiennych

  • w pełni kompatybilne z systemem Windows Klawiaturę, Myszkę, Kartę dźwiękową.

  • w pełni kompatybilny z systemem Modem lub połączenie internetowe. Dla więcej niż 8 graczy na serwerze zalecane wyzsze niż 56,6k modem.

Na początku po instalacji dobrze jest stworzyć profil gracza.

Uruchamiając po raz pierwszy Enemy Territory system zapyta cię o nazwę profilu. Profil ten będzie miał zachowane w pamięci ustawienia klawiatury, Nick w grze oraz wiele

Następnym krokiem będzie znajdowanie serwera.

Trzeba kliknąć na opcję "Play Online". Wyświetli się lista serwerów, warto upewnić się że w sekcji "Filters" zaznaczona jest opcja "Internet" (kliknij na "Source" aby zmienić). Zaznacz serwer myszką, włącz PunkBustera i potem kliknij "Join Server" w dolnym prawym rogu okna.
 
Warto po wejściu na serwer przejrzeć objectives.

Po podłączeniu do gry otworzy się Limbo Menu, Na dole będziesz widział co musisz wykonać na danej mapie. Zmieniając flagę Axis i Allies oglądasz cele dla tych konkretnych druzyn. Kliknij na "Play Briefing" by usłyszeć dzwiękowe wprowadzenie w cele misji.
 
Kolejno trzeba zdecydować sięna wybór teamu i klasy postaci.
 
Wybierz stronę - Allies lub Axis oraz trym Spectatora) poprzez kliknięcie na odpowiednią flagę. Wybierz klasę klikając na jeden z guzików pod spodem i zacznij grać. Enjoy!
 
 
Żołnierze mają największy wybór broni, Medycy leczą innych, Inzynierowie budują, wysadzają i robią wiele innych rzeczy, Field Ops rozdaje amunicję, wzywa artylerię a Covert Ops szpieguje, Snajpuje i przebiera się w mundury wroga.
 
Niektóre klasy moga wybierać podstawową broń, kliknij i zobacz co wybrana przez ciebie klasa ma do wyboru.

 

 forumPolskie Centrum Enemy Territory

Jak to się zaczęło?
25 października 2006 roku ekipa ClanBase ogłosiła otwarcie kolejnej edycji NationsCup. Początkowo rozgrywki miały odbywać sie w trybie 5vs5, jednak widząc negatywny odzew większości sceny zrezygnowano z tego pomysłu i postanowiono, że mapy turniejowe znowu mieścić bedą 12 graczy, jak miało to miejsce dotychczas. Skoro już jesteśmy przy mapach to przydałoby się słowo komentarza. Wybory adminów nie były zbyt oryginalne, nie wnosiły nowości, jednak były to mapy sprawdzone i cieszące się dużym powodzeniem. Znalazły się tu więc wciąż grywalny staruszek radar, uważane przez wielu za "przejedzone" supply, oraz parę nowszych map. Pełna lista prezentowała się następująco:
 

  • radar

  • Frostbite

  • braundorf_b4

  • adlernest

  • sw_goldrush_te

  • supply

Mod oraz patch wymagane na serwerach nie były niespodzianką, obowiązywały odpowiednio ETPro 3.2.6 oraz ET 2.60b. Konfig, wypuszczony niedługo po zakończeniu zapisów również nie wprowadzał przełomowych zmian i nie wywołał zbytnich emocji. Tych ostatnich nie dostarczyła również następna faza turnieju.

Kwalifikacje
Zanim mógł rozpocząć się turniej właściwy, sześć nadmiarowych drużyn musiało zostać wyeliminowanych, natomiast ich przeciwnicy poprzez wygraną zapewniali sobie wstęp do fazy grupowej. Admini spośród zapisanych zespołów wyłonili dwanaście, które ich zdaniem musiały zasłużyć sobie na wejście do pucharu. Z pojedynków, odbywających się na mapach supply oraz Frostbite, zwycięsko wyszły następujące reprezentacje:

   1. Szwajcaria.gif Szwajcaria
   2. Francja.gif Francja
   3. Canada.gif Kanada
   4. USA.gif USA
   5. Izrael.gif Izrael
   6. Irlandia.gif Irlandia

Pożegnać natomiast musieliśmy drużyny:

   1. sk.gif Słowacji
   2. ua.gif Ukrainy
   3. mt.gif Malty
   4. Brazylia.gif Brazylii
   5. Islandia.gif Islandii
   6. Slowenia.gif Słowenii