

REKRUTACJA
OFF
!Sprawdz
swoj reflex i trenuj w wolnej chwili.kliknij
!
Witamy w świecie Wolfenstein Enemy
Territory - najnowszej z gier osadzonej w czasach II Wojny Światowej.
Enemy Terrtitory jest to rodzaj kontynuacji przeboju jakim był Return To
Castle Wolfenstein. Gra ta oparta na enginie Quake'a 3 daje wiele
ciekawych możliwości jakich dotąd nigdzie wcześniej nie było. Wielu graczy
może zmagać się na serwerach nie tylko jako najlepsi strzelcy lecz także
Inżynierowie, Medycy czy Szpiedzy. Gra jest naprawde ciekawa i wymaga od
graczy myślenia i głębszej analizy niż w zwykłych shooterach.
Podstawą jest instalacja - grę można ściągnąć za darmo z Internetu co jest
naprawdę świetnym podarunkiem od Programistów dla nas Graczy. 260 MB plik
.exe + 3 MB patch i możemy się rozkoszować naprawde świetną grą.
Samoinstalujący się plik wymaga jednak spełnienia pewnych wymagań
sprzętowych
-
Microsoft
Windows 98/ME/2000/XP
-
w 100%
kompatybilny z Windows 98/ME/2000/XP system
-
procesor
minimum Intel III 600Mhz lub ekwiwalent AMD
-
min 128MB
pamięci RAM
-
min 32MB
karta pamięci w pełni obsługująca OpenGL
-
271MB
wolnego miejsca na dysku dla plików gry
-
500MB
wolnego miejsca na dysku dla plików zamiennych
-
w pełni
kompatybilne z systemem Windows Klawiaturę, Myszkę, Kartę dźwiękową.
-
w pełni
kompatybilny z systemem Modem lub połączenie internetowe. Dla więcej niż 8
graczy na serwerze zalecane wyzsze niż 56,6k modem.

Na początku po
instalacji dobrze jest stworzyć profil gracza.
Uruchamiając po raz pierwszy Enemy
Territory system zapyta cię o nazwę profilu. Profil ten będzie miał
zachowane w pamięci ustawienia klawiatury, Nick w grze oraz wiele
Następnym krokiem będzie znajdowanie serwera.
Trzeba kliknąć na opcję "Play Online". Wyświetli się lista serwerów, warto
upewnić się że w sekcji "Filters" zaznaczona jest opcja "Internet"
(kliknij na "Source" aby zmienić). Zaznacz serwer myszką, włącz
PunkBustera i potem kliknij "Join Server" w dolnym prawym rogu okna.
Warto po wejściu na serwer przejrzeć objectives.
Po podłączeniu do gry otworzy się Limbo Menu, Na dole będziesz widział co
musisz wykonać na danej mapie. Zmieniając flagę Axis i Allies oglądasz
cele dla tych konkretnych druzyn. Kliknij na "Play Briefing" by usłyszeć
dzwiękowe wprowadzenie w cele misji.
Kolejno trzeba zdecydować sięna wybór teamu i klasy postaci.
Wybierz stronę - Allies lub Axis oraz trym Spectatora) poprzez kliknięcie
na odpowiednią flagę. Wybierz klasę klikając na jeden z guzików pod spodem
i zacznij grać. Enjoy!
Żołnierze mają największy wybór broni, Medycy leczą innych, Inzynierowie
budują, wysadzają i robią wiele innych rzeczy, Field Ops rozdaje amunicję,
wzywa artylerię a Covert Ops szpieguje, Snajpuje i przebiera się w mundury
wroga.
Niektóre klasy moga wybierać podstawową broń, kliknij i zobacz co wybrana
przez ciebie klasa ma do wyboru.


Jak to się zaczęło?
25 października 2006 roku ekipa ClanBase ogłosiła otwarcie
kolejnej edycji NationsCup. Początkowo rozgrywki miały
odbywać sie w trybie 5vs5, jednak widząc negatywny odzew większości sceny
zrezygnowano z tego pomysłu i postanowiono, że mapy turniejowe znowu mieścić
bedą 12 graczy, jak miało to miejsce dotychczas. Skoro już jesteśmy przy
mapach to przydałoby się słowo komentarza. Wybory adminów nie były zbyt
oryginalne, nie wnosiły nowości, jednak były to mapy sprawdzone i cieszące
się dużym powodzeniem. Znalazły się tu więc wciąż grywalny staruszek radar,
uważane przez wielu za "przejedzone" supply, oraz parę nowszych map. Pełna
lista prezentowała się następująco:
-
radar
-
Frostbite
-
braundorf_b4
-
adlernest
-
sw_goldrush_te
-
supply
Mod oraz patch wymagane na
serwerach nie były niespodzianką, obowiązywały odpowiednio ETPro 3.2.6 oraz
ET 2.60b. Konfig, wypuszczony niedługo po zakończeniu zapisów również nie
wprowadzał przełomowych zmian i nie wywołał zbytnich emocji. Tych ostatnich
nie dostarczyła również następna faza turnieju.
Kwalifikacje
Zanim mógł rozpocząć się turniej właściwy, sześć nadmiarowych drużyn musiało
zostać wyeliminowanych, natomiast ich przeciwnicy poprzez wygraną zapewniali
sobie wstęp do fazy grupowej. Admini spośród zapisanych zespołów wyłonili
dwanaście, które ich zdaniem musiały zasłużyć sobie na wejście do pucharu. Z
pojedynków, odbywających się na mapach supply oraz Frostbite, zwycięsko
wyszły następujące reprezentacje:
1.
Szwajcaria
2.
Francja
3.
Kanada
4.
USA
5.
Izrael
6.
Irlandia
Pożegnać natomiast musieliśmy drużyny:
1.
Słowacji
2.
Ukrainy
3.
Malty
4.
Brazylii
5.
Islandii
6.
Słowenii